Ni kan ju läsa norrbottenskuriren, verkar inte alls som att Obsut bestämt sig vart han ska spela, han har anbud från KHL,alperna,Sverige och Tyskland säger han.
Inlägg: 1160646
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Men zaccodog har koll, han vet. Freddan har ju sagt det....var säkert Freddan som berättade för zaccodog om Jonte också.