Nä lehtonen var ju en flopp i TIK bara 30 poäng och flest mål av en back i hela elitserien, en klart överskattad kille. Hans poäng behövdes ju inte alls när det verkligen gällde att lämna sistaplatsen i tabellen, för det var ju bara slutspel och SM guld som gällde i höstas, ingen trodde ju att vi skulle hamna i KS då, vi låg ju bara sist. Nä fan 30p det gör vilken lovande junior som helst.
Inlägg: 1160796
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Förstår ej varför Bartecko inte kopplas samman med Timrå...
Klasscenter som han är!
Klasscenter som han är!