Inlägg: 1160982
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
En bekant till mig jobbar på Motornord i Sundsvall.
Jonte Hedström hade vart in till han här i förra veckan, Jonte hade då sagt att Obsut kommer att spela i Timrå nästa säsong.
Nu vet jag inte hur mycket sanning det ligger i det hela...
Jonte Hedström hade vart in till han här i förra veckan, Jonte hade då sagt att Obsut kommer att spela i Timrå nästa säsong.
Nu vet jag inte hur mycket sanning det ligger i det hela...
Stryka från Linkans listan!
Erik Westrum
Pettri Wirtanen
C Söderström
Sami Lepistö
Kvar på Linkans lista
Jason Krog - Spelar fortfarande
Petri Kontiola - Spelar ej
Niko Kapanen - Spelar ej
Micke Lind - Spelar ej
Mika Pyörälä - Spelar ej
Niklas Bergfors - Spelar ej
Staffan Kronwall - Spelar fortfarande
Jarosalv Obsout - Spelar ej
Spännande detta, bara två som fortfarande spelar, måste komma ett besked snart. Det är ju så seg väntan.