Inlägg: 1160990
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Är så jävla taggad på hockey igen.. Sitter och klurar ut lite tifon inför nästa säsong redan nu..
Sv: Apropå nånting...
Tv-avtalet är nu underteckant, Kanal 5 kommer från och med nästa säsong inte ha något med Elitserien att göra, Gud så skönt.
Tv4 har och kommer alltid göra det mycket bättre än Kanal 5.
Kvalseriesändningen kändes mycket proffsigare än Sm-slutspelet!
Tv4 har och kommer alltid göra det mycket bättre än Kanal 5.
Kvalseriesändningen kändes mycket proffsigare än Sm-slutspelet!
Det är ju liiiiiiiiiiite segt härinne just nu o ni som hänger här kan behöva peppas upp. :)