1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614958 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1161005

Sv: Apropå nånting...
lungan: Det bästa med allt är att man slipper den där förbannade Rönnqvist..
Han är fan den sämsta expertkommentatorn jag någonsin skådat..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Mackelito, Knylan: Fan va ni är hemska... Vad ni känner för vissa personer kan ni behålla för er själva. Å skulle det vara jobbigt, byt telnr med varandra och kör det som ett sms mellan er två. *blir bara så trött på alla kommentarer om personers utseende el andra medfödda drag*

Sv: Apropå nånting...
Mackelito: Jag har fruktansvärt svårt för TV4 samtidigt. Nu får vi förmodligen dras med svensk ishockeys största talfel i form av Andreas Johansson.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer