1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614944 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1161064

Sv: Apropå nånting...
Skarin: ja . viasat hockey .. va fan kom den för ?. ännu en utgift . man måste ju ha den

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
superfalle: För att de kan. Det sägs att till säsongen 10-11 har de tänkt sjösätta Viasat Första Perioden, Viasat Andra Perioden, Viasat Tredje Perioden och Viasat Ismaskin