fettsteffe: Det bloggaren missat är ju relationen med Mika Tarvainen och dess betydelse. Det är lättare att vara andremålvakt om man känner att man ändå bara blir bättre och bättre.
Åkerlund hade ju dessutom som du är inne på kunnat peta Backe redan tidigare om det inte vore för de så kallade skadorna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Åkerlund hade ju dessutom som du är inne på kunnat peta Backe redan tidigare om det inte vore för de så kallade skadorna.