1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1161522

Sv: Silly Season 09/10
Loomis:

Man har ju misstänkt detta. Kontiola hade jag väl iofs inga större förhoppningar om längre och vad gäller Obsut så har det varit alldeles för tyst om det hade varit "klart"...Jag menar, om så vore vad finns det för anledningar att dra ut på det?

Nä, som jag skrev, spänningen stiger och jag sitter här med julklappsögonen och väntar...och väntar...och väntar..

....på att Linkan ska kliva fram som en glöggstinn jultomte och med ett bullrande "ho ho" förkunna att truppen fylls på med nya stjärnnamn.


Fan tro´t.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad Jag tror vi kan glöma att linkan fixar några stjärnor. För ingen sportchef kan ha fått så många nej som han. Hade vi haft Nubben kvar nu så hade truppen varit klar nu

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...