1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1161526

Sv: Silly Season 09/10
Loomis: Jag tvivlar på att det är nubbens magiska leende som lockar stjärnorna. Vi har den budget vi har, om det sen är linkan eller michelingubben som lägger fram ett kontraktsförslag, det skiter nog Obsut i.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Olle: Om man säger som så här; konkurrensen från KHL under Nubbens tid i TIK var inte direkt mördande....

Sv: Silly Season 09/10
Olle:

Exakt! Det får vara slut med den här j-a Nubbenglorifieringen härinne nu. Det var andra tider då...Linkan har helt enkelt inte samma möjligheter rent ekonomiskt. Det är den bistra verkligheten. Obsut går inte till TIK för att få ligga sked med sportchefen, han går dit han får bäst pengar.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...