Inlägg: 1161531
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Per HApps: Jamen så konstruktivt isf. Oj, vad mycket mer klubbledningen vill stanna i den där j-a skitkommunen nu då!
Skulle tro att det är ett "straff" för att klubbledningen vill flytta in till stan, eller nått...