1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614873 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1162076

Sv: Silly Season 09/10
Det är ju lite konstigt att det är så tyst. Alla hål vi har i truppen kommer vi väl knappast att fylla med spelare från AHL eller? Det finns väl fortfarande ett par intressanta namn i elitserien som inte har något kontrakt. John Pohl från Frölunda står väl utan kontakt. Han skulle väl hålla som första center i timrå, eller? Sedan har vi ju Tomas Surovy från linköping som inte heller har något kontrakt. Han var ju grym Lulä för några säsonger sedan. Skulle han få spela i första eller andra kedjan i timrå så skulle han nog mer än väl kunna ersätta Tenkies poängproduktion.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Typiskt att min favorit Toni Koivisto går till KHL. :/

Sv: Silly Season 09/10
El_loco: Om inte Frölunda har råd att behålla Pohl på artistkontrakt, så lär Tik inte heller ha det.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer