Lill-strimma: "Nu jobbar vi vidare hårt med två riktiga toppspelare, men vi jäktar inte, säger Freddan. Vi ska ha is i magen och verkligen få rätt spelare. Så mycket kan jag säga att vi är väldigt förhoppningsfulla."
Känns som alla klubbar väntar på det där lilla extra samtidigt som spelarna väntar på fetare löner som inte ens finns!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Känns som alla klubbar väntar på det där lilla extra samtidigt som spelarna väntar på fetare löner som inte ens finns!