Inlägg: 1162319
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Varför skulle vi ha kvar Sundh, om vi inte behövde den spelartyp som just Sundh är? Nu hänger jag inte med.
Bra med borta stå då kan vi kasta saker på deras sittplats ist!