1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1162662

Sv: Silly Season 09/10
fettsteffe: Då tar jag Micke Lind för han luktar inte vitlök :)

Det här måste vara en mörkning annars är det kris med stora bokstäver.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Hahl Bundy: Personligen ser jag hellre Micke L som 3:e än den där fransmannen son jag redan glömt namnet på! Vårat lag består just nu bara av 2 utlänningar och jag tycker det är bra, för vem kan säga att ex finnarna vart bäst när det gäller som mest? Näe sattsa på Lind som har lite känsla för klubben ist för en Fransman.....sen kan vi TOPPA laget med rejäla utläningar!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.