mikenomad: Och med Timrås målsättning i färskt minne gör inledningen av värvningarna inte så att man höjer på ögonbrynen direkt.
"De sportsliga målen är: A-laget - A-laget skall; säsongen 2007/2008 nå en Topp 4 placering. säsongen 2008/2009 nå en Topp 4 placering. säsongen 2009/2010 nå final."
Även om Johansson sagt att rådande läge i världen och den allmänna nedgången i ekonomin sannolikt har gjort läget annorlunda och att klubben måste revidera sina mål är det för mig en gåta att det fortfarande inte ändrats på hemsidan. Hela Sverige skrattar känns det som.
Ingenting är sant förrän det står på hemsidan sägs det. Så vad ska man tro? Att klubbens målsättning är att nå final 09/10. Dags att visa lite namn i så fall.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
mikenomad: Och med Timrås målsättning i färskt minne gör inledningen av värvningarna inte så att man höjer på ögonbrynen direkt.
"De sportsliga målen är:
A-laget
- A-laget skall;
säsongen 2007/2008 nå en Topp 4 placering.
säsongen 2008/2009 nå en Topp 4 placering.
säsongen 2009/2010 nå final."
Även om Johansson sagt att rådande läge i världen och den allmänna nedgången i ekonomin sannolikt har gjort läget annorlunda och att klubben måste revidera sina mål är det för mig en gåta att det fortfarande inte ändrats på hemsidan. Hela Sverige skrattar känns det som.
Ingenting är sant förrän det står på hemsidan sägs det. Så vad ska man tro? Att klubbens målsättning är att nå final 09/10. Dags att visa lite namn i så fall.