1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1162691

Sv: Silly Season 09/10
Kevin O Shea: Jag är säker på att Timrå är beredda på att lägga ut en hel del pengar på en förstacenter.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
härligt med en fransos,vad blir nästa!En portugis kanske....

Sv: Silly Season 09/10

Laken: Nu låter du som mig. Hur kan du vara så säker? Med tanke på föreningens visioner om framtiden (att vi ska nå final i år) som jag personligen tror är skitsnack, hur säker kan man då vara på styrelsens beslut att minst två toppnamn ska in i laget?

Jag tycker det luktar ankskit lång väg och ställer mig verkligen skeptisk till att den här föreningen har läget under kontroll och vet vad de håller på med (undantaget pengarna som Johansson har full koll på).


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...