Kamrater har ni lugnat ner er?:) Jag skrev igår att jag ville vänta med min åsikt om fransosen tills jag visste vad TIK hade för planer för honom.
Nu har planen beskrivits och han är tänkt som 3:e center, och ingenting annat. Jättebra tycker jag. Massor av rutin har han och förhoppningsvis försvinner han inte i matcherna som Bogg hade en tendens att göra.
Vad har vi lärt oss kamrater? Lita INTE på skvallerpressen och dess hypade rubriker.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu har planen beskrivits och han är tänkt som 3:e center, och ingenting annat. Jättebra tycker jag. Massor av rutin har han och förhoppningsvis försvinner han inte i matcherna som Bogg hade en tendens att göra.
Vad har vi lärt oss kamrater? Lita INTE på skvallerpressen och dess hypade rubriker.