Och så här gick tongångarna på den här sidan för nästan exakt ett år sedan:
"Sv: Silly season 08/09 Jensen_12: Ja Kalinin skulle inte sitta fel, dessvärre blir de nog ryssland för honom, men hoppas kan man alltid göra, men silly season för timrås del har varit totalt stendött ju.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Sv: Silly season 08/09
Jensen_12: Ja Kalinin skulle inte sitta fel, dessvärre blir de nog ryssland för honom, men hoppas kan man alltid göra, men silly season för timrås del har varit totalt stendött ju.
Snoop @ Timrå 2008-06-04 19:53 "