fettsteffe: Igentligen förjävligt att säga det: "Kokko skulle duga". Hans sista 12-14 matcher i Timrådräkten var direkt äcklig. Få spelare som kommer upp i hans nivå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
fettsteffe: Igentligen förjävligt att säga det: "Kokko skulle duga". Hans sista 12-14 matcher i Timrådräkten var direkt äcklig. Få spelare som kommer upp i hans nivå.
Så i brist på annat. Ja tack till Kokko.