1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1163124

Sv: Silly Season 09/10
Tycho: Mmm....då ska vi akta oss. Här ska inte fyndas skadebenägna "stjärnspelare" som förr i tiden.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Måste säga att löser det sig nu "bara" med en sjysst back samt en el. två yttrar så ser årets lag jäkligt spännande ut! Kanske lite längre mellan de självklara stjärnnamnen jmft med de senaste säsongerna men gediget och med hyfsad skrällpotential. Lite mer tyngs framåt + en stabil, rejäl backvärvning så känns det rätt välbalanserat.

Sticker dessutom ut hakan och säger att årets TIK kommer vara det minst skadedrabbade på flera säsonger! Bara det kommer lyfta oss i tabellen...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...