1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1163366

Sv: Silly Season 09/10
Anonymous: Ja, irriterande att Linkan slog till med ett två-årskontrakt...ett år är lugnare och tryggare. Precis vad vi supportrar alltid ropar efter ju. Klent också att bara få en kille som Corso och inte en "riktig" stjärna(?). Jag vill inte verka småaktig men lite måste man väl få gnälla. På Linkan. För dyra floppvärvningar gjorde ju aldrig Nubben....

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Lugnt och tryggt med ettårskontrakt? Du är tokig. 22 tryout-kontrakt som förlängs en månad i taget vore idealet.

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Du har helt rätt, förutsättningarna är detsamma, inget har ju hänt där ute i Njurunda sedan Nubbens tid. Samma budget och KHL finns ju inte på ICA Bommen än.

Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Exakt !
Klockren Analys, Hehe

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.