Hahl Bundy: Den tidstransportsträcka, det vacum mellan mars och september menar jag. När det i bästa fall åtminstone är övervägande plusgrader och snöfritt...
Inlägg: 1163906
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
mikenomad: Ja den upplever jag nu. Jag är i ett tillstånd av fullständig apati.
Caslava som vår back? Låter återigen som en utländsk maträtt.
Kanske för att jag är hungrig för jämnan?
Caslava som vår back? Låter återigen som en utländsk maträtt.
Kanske för att jag är hungrig för jämnan?