Dream Team: Tänk att du lyckades använda dig av det skämtet igen. Med tanke på att det handlade om något helt annat så hade det ju varit normalt att ställa sig på den sida som har rätt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dream Team: Tänk att du lyckades använda dig av det skämtet igen. Med tanke på att det handlade om något helt annat så hade det ju varit normalt att ställa sig på den sida som har rätt.
Men det är ju inte din starka sida.