73Sjöbba: Inte speciellt. Men skriver man något seriöst här inne, så väljer de flesta att enbart se till att man är Modoit. Med andra ord kan inget man säger vara sant.
Det är rätt tröttsamt. Och innan alla springer benen av sig för att säga "Men ni då...", ja, det är lika tröttsamt när seriösa inlägg i en debatt blir förringade, oavsett vilken gästbok det är.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
73Sjöbba: Inte speciellt. Men skriver man något seriöst här inne, så väljer de flesta att enbart se till att man är Modoit. Med andra ord kan inget man säger vara sant.
Det är rätt tröttsamt. Och innan alla springer benen av sig för att säga "Men ni då...", ja, det är lika tröttsamt när seriösa inlägg i en debatt blir förringade, oavsett vilken gästbok det är.