mikenomad: Vafaan, har du druckit absint, eller? Hur lyckades du få in Leksand i kommande säsongs sluttabell?
Inlägg: 1164978
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Paddan: Jag har egenhändigt utformat es-tabellen och tagit beslutet att skippa j-a hugg o slå-Luleå till förmån för betydligt attraktivare Leksand....Nädå, precis som Andersson så listigt räknat ut så blev det lite fel där. Tur att han kunde förklara så kanske t.om. en Modoit förstår! :-)