jens_88: Vem tror på Timrå i år bortsett från 70% av fansen? Det är som det brukar vara, fast lite värre i år, med tanke på "Namnen" som vi tappat kontra vissa namn som kommit in som tex Granath.
Jag är inte ett dugg förvånad, det är som det ska vara. Han kan ha rätt men jag tvivlar. Några bra ytterforwards så tror jag vi kan vara på övre halvan annars blir det slutspel som 8:e lag med lite flax.
Det jag är "orolig" för är: Vem ska göra målen nu när Pyrret lämnar? Vi får verkligen hoppas att att tex Pääjärvi bla lärt sig att skjuta höjdare i år.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är som det brukar vara, fast lite värre i år, med tanke på "Namnen" som vi tappat kontra vissa namn som kommit in som tex Granath.
Jag är inte ett dugg förvånad, det är som det ska vara.
Han kan ha rätt men jag tvivlar.
Några bra ytterforwards så tror jag vi kan vara på övre halvan annars blir det slutspel som 8:e lag med lite flax.
Det jag är "orolig" för är: Vem ska göra målen nu när Pyrret lämnar?
Vi får verkligen hoppas att att tex Pääjärvi bla lärt sig att skjuta höjdare i år.