Lander verkar nöjd med Edmonton.
Inlägg: 1165557
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
kulltorp: Om inte annat så lär det väl vara lättare att slå sig in i ett lag som Edmonton jämnfört med t.ex. Detroit.