Så funderar jag på vilka som tänkte vara med och spela Patroncupen? Någon som vet när vi träffas, vad man ska ha med sig och så vidare? Vore även bra att veta om man skall vara med över huvud taget. Agera, Rikard!
Inlägg: 1165671
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Heleniz: Rikard slängde allt över mig idag :P Sitter och snickrar på en lista av folk jag vetat ska vara med