Inlägg: 1165906
Svarskommentarer
Sv: Patroncupen 2009
jenjens_88: jag går nog dit i natt. direkt efter festen:P
då vet jag juh iallefal att jag är i tid och först på plats:)
då vet jag juh iallefal att jag är i tid och först på plats:)
Samling kl 10 på Västhagen (Kom gärna nån minut tidigare) för sillfrukost och uppvärvning, medtag egen sportdryck