jens_88: Vi får hoppas på att han gör det :P Annars får ni utespelare springa runt och leka blekfisar ^^
Inlägg: 1165923
Svarskommentarer
Sv: Patroncupen 2009
kaofl: Lungt det ;) Jag sprättar inte första bärsen först än alla är där och fullt påklädda... Sedan får jag ta 3 för att komma ikapp