Andersson: haha ja, jag blev riktigt glad, skadeglädje gillas :D
Inlägg: 1165958
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fettsteffe: Vad jag kan se finns det ingen officiell bekräftelse på att de två skrivit på för någon NHL-klubb.