1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1166075

Sv: Silly Season 09/10
Intervjun med Stefan var mycket trevlig att läsa, när Linkan berättar om spelartruppen och den hierarki som ska finnas, tycker jag att man verkligen får en bra känslan. Vem som kommer ha vilken roll känns tydlig.

Truppen för den kommande säsongen 09/10 känns för mig mer harmonisk och genomtänkt än den förra,

Truppen 08/09 var inte lika tydlig i vilken roll spelarna skulle ha.

Får man ihop denna trupp på ett bra sätt tror jag på en mycket fin vinter och vår. Potentialen känns stor för laget och det kommer kunna prestera på en mycket hög nivå.

Lagbygget blev bra till sist. Skönt mycket skönt.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Vad säger man om detta!!

Rickard Wallin till NHL!!! BRYTER MED FÄRJESTAD !!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.