Inlägg: 1166556
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Kerstin_k: Jag tycker att Nilson är en riktigt bra värvning av Djurgården. Om visst behövs det mer spetsvärvningar av dom för att undvika bottenplaceringarna.
Som det ser ut just nu så borde DIF, SSKJ och Rögle slåss om att undvika de två sista platserna, men nu är det ju inte så enkelt som att bara se på pappret. Det ska ju avgöras på isen, tack och lov.
Som det ser ut just nu så borde DIF, SSKJ och Rögle slåss om att undvika de två sista platserna, men nu är det ju inte så enkelt som att bara se på pappret. Det ska ju avgöras på isen, tack och lov.
Så länge Nilsson håller fingrarna i styr kommer man nog inte märka av honom nämnvärt...