Andersson: "Modo har 10 utlänningar i sin trupp just nu. Det är mycket för att vara plantskola." Så sant som det står skrivet....
Inlägg: 1166847
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det är antalet egna produkter i laget som visar om man är en plantskola inte antalet utlänningar.