250kg kärlek: Allt handlar inte bara om pengar, några kronor hit eller några tusen dit. Isf borde väl exempelvis Jonte varit kvar i TIK. Känns som att han hade bättre lön här än den han har i Lulä nu.
Pengar är nog det viktigaste nu mera. Men det betyder absolut inte allt. Titta bara på Sanny som hade fått bättre betalt här.
Jag tror att Lehtonen hade valt Frölunda före Timrå även om det hade handlat om samma siffror. Nu vet vi ju heller inte hur olika buden var, om dom ens var så hemskt olika.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Pengar är nog det viktigaste nu mera. Men det betyder absolut inte allt. Titta bara på Sanny som hade fått bättre betalt här.
Jag tror att Lehtonen hade valt Frölunda före Timrå även om det hade handlat om samma siffror. Nu vet vi ju heller inte hur olika buden var, om dom ens var så hemskt olika.