Et tu Brute: Vem har sagt nåt om att man måste tappa konceptet?
Jag pratar om att hela tiden driva för att vinna. Att hela tiden göra allt för att undvika förluster. Det är garanterat bra egenskaper hos en ledare också. Att sedan bli arg när man förlorar kan ju vara en del av konceptet också. Beror väl på personen i sig.. Andra kanske drar sig undan lite.
Gällande just Challe så har jag inte jobbat så nära honom att jag vet exakt hur han blir eller vad han har för koncept bakom lyckta dörrar mer än att han nog skulle vilja slippa få en mikrofon i ansiktet direkt efter slutsignalen ibland.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag pratar om att hela tiden driva för att vinna. Att hela tiden göra allt för att undvika förluster. Det är garanterat bra egenskaper hos en ledare också. Att sedan bli arg när man förlorar kan ju vara en del av konceptet också. Beror väl på personen i sig.. Andra kanske drar sig undan lite.
Gällande just Challe så har jag inte jobbat så nära honom att jag vet exakt hur han blir eller vad han har för koncept bakom lyckta dörrar mer än att han nog skulle vilja slippa få en mikrofon i ansiktet direkt efter slutsignalen ibland.