1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615012 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1167464

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Jag vet faktiskt inte. Men jag vet att det känns väldigt gott att vara ekonomiskt oberoende i sisådär 2-3 månader....med mina omkostnader som räkneförebild. :-)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: "Vad är en bal på slottet?"
Nä du, en annan har fått sökt o pantat flaskor från det man var 1,5 år för att tjäna sitt uppehälle o betala av de skulder man fick när man föddes!
Dett har man gjort natt som dag fram tills dags dato.
Jag har fått sova i olika kartonger allteftersom man vuxit ur dom, sovit max en timme om dygnet för att söka dessa förbaskade flaskor.
Bara för att överhuvudtaget kunna köpa sig nån matbit i frysdisken som man sen käkat oupptinat utom på sommaren då det blev blött o kladdigt när man försökte tina det!

Nä du din förbaskade Njurunda Kapitalist vet ingenting alls om livet, som har haft allt serverat på silverfat o med haklapp!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...