1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1167550

Sv: Apropå nånting...

...så saknar jag våra gamla Detroittröjor. Jag gillar W/Ö-stuket på de vita men de röda med vita revärer tycker jag är trista. Detroittröjorna är dessutom förknippade men trevligheter som polisongeran på tidigt 70-tal och resan från ettan till etablerat elitserielag.

Sen ser man vad New York-pressen tycker är snyggast, då blir man ännu mer sugen på en come back.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
El Maco:
Jag föreslog för Timrås souveniransvarige att man skulle ta fram en retro-tröja med tidigt 70-talsstuk. Svaret blev att dom tröjorna var "fula".
Man förstår varför souvenirutbudet är som det är.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...