Uno Gordon: Som simpel och dryg Modoit måste jag ändå säga att Nubben gjort ett jävla gediget jobb med Timrå och förtjänar all respekt för det jobb han lagt ner. Det har nog alltid funnits en viss beundran för hans smartness i många värvningar och även om plånboken idag är större, så tror jag att han som person ligger bakom mycket av framgångarna.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Som simpel och dryg Modoit måste jag ändå säga att Nubben gjort ett jävla gediget jobb med Timrå och förtjänar all respekt för det jobb han lagt ner. Det har nog alltid funnits en viss beundran för hans smartness i många värvningar och även om plånboken idag är större, så tror jag att han som person ligger bakom mycket av framgångarna.