1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1167703

Sv: Fallet Nubben
El Maco: Ursäkta att en brynäsare lägger sig i erat forum.jJag har läst lite om "Fallet Nubben"
Tänk om ni skulle lyckas att värva en av sveriges bästa SC som Nubben är.
Tänk om hans förra lags bästa spelare ville spela i Timrå.Skulle han nobba honom då?
Hur hade ni reagerat då? Jag skulle bett han fara åt h-e för ilojalitet mot klubben!
Sen i arbetslivet .Skulle jag kunna ta med mig några gamla kunder så skulle jag göra det DIREKT!
Man har bara total lojalitet mot sin senaste arbetsgivare.Tack för mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...