lu93rowa: Ja minst, och det var ett skämt! Givetvis kan man inte heja på Frölunda
Inlägg: 1167784
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
nä de är ju inte lika mycket underhållning som timrå med era tackla dommare och skridsko skenor och allt :)