1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1168519

Sv: Apropå nånting...
zita: Målvakterna såg bra ut, eller hur?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
T T: Tror det blir Åkerlund som blir förste målis. Fast dom är väl ganska jämlika.

Sv: Apropå nånting...

TT: Sarkastisk, som vanligt. Låt henne gilla Backlund, det finns fler som tycker att han gjorde bra ifrån sig under sin tid i Timrå.

Berätta i stället vad du tycker om det senaste tillskottet, vad du tror om laget. Jag vill minnas att du var den första att nämna Anger, kanske hade du insiderinformation? I så fall har du haft tid att tänka över Timrås mest färska spelare. Vad har du att säga om honom?

Pest eller kolera?


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.