1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1168529

Sv: Apropå nånting...
T T: Värvningen av Anger måste ha varit rena straffsparken för TIK, alla vet ju att Anger behöver en Linkan...

Tack Linkan (vår) och Challe. Bra jobbat, långt bättre än jag vågat hoppas på. Inte spektakulärt, precis som Linkan sagt, men likt övriga värvningar känns det habilt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Där har du nog kommit på något. Anger har inte läst tidningarna så mycket. Sen ringer någon som kallar sig Linkan och föreslår att han ska komma till honom i Timrå.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.