1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1168538

Sv: Apropå nånting...
Lagkapten: Tja, den där Henrick Zetterlund eller vad han heter nötte ju på som vinge ett tag innan han var vuxen nog att centra. Lander har tid på sig.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

El Maco:"En vecka gammal sammanställning av kontraktsläget från difhockey.se som är rätt intressant läsning. Just DIF blir spännande att följa, Ölvestad har förlängt men Rattfyllot och Anger har fortfarande inte skrivit. Utan de två topparna hade DIF hamnat längre ner."

Kommer du ihåg det där?


Sv: Apropå nånting...
El Maco: ge lander en riktig chans som center så blommar han ut riktigt i år.det finns inget att vänta på

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.