JimmyH: Jaha, måste vara det enda. Trist för Markus själv att han sabbade sin karriär genom flytta till Malmö sen.
Inlägg: 1168656
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Visst passa Bremberg Anger mycket förra säsongen...men tänk er, en frisk Pärssinen den killen kan lägga jävligt fina pass! Fan vad jag längtar att få se Pärssinen i en match :)
Sv: Silly Season 09/10
RocknRolf2: Ja eller så var det skönt att han fick sluta i Timrå medan han forfarande höll toppklass.
Kimmo Kapanen var väl ett bra 3-års kontrakt också men det går att diskutera eftersom han var skadad nästan en hel säsong och bröt inför det sista året på kontraktet. Det blev nog i alla fall inte som det var tänkt.
Kimmo Kapanen var väl ett bra 3-års kontrakt också men det går att diskutera eftersom han var skadad nästan en hel säsong och bröt inför det sista året på kontraktet. Det blev nog i alla fall inte som det var tänkt.