1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1168656

Sv: Silly Season 09/10
JimmyH: Jaha, måste vara det enda. Trist för Markus själv att han sabbade sin karriär genom flytta till Malmö sen.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Visst passa Bremberg Anger mycket förra säsongen...men tänk er, en frisk Pärssinen den killen kan lägga jävligt fina pass! Fan vad jag längtar att få se Pärssinen i en match :)

Sv: Silly Season 09/10
RocknRolf2: Ja eller så var det skönt att han fick sluta i Timrå medan han forfarande höll toppklass.

Kimmo Kapanen var väl ett bra 3-års kontrakt också men det går att diskutera eftersom han var skadad nästan en hel säsong och bröt inför det sista året på kontraktet. Det blev nog i alla fall inte som det var tänkt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.