Backlund om Målvaktsparet i Timrå från Hockeysverige:
"De satsar på två unga målvakter i Magnus Åkerlund och Anders Lindbäck, din syn på det? - Jag tror att det kan bli riktigt bra. Av det lilla jag har sett av Lindbäck har han varit grymt bra under träningarna. Både Lindbäck och Åkerlund håller bra elitserieklass."
Jag är som sagt mycket förhoppningsfull på Lindbäck. Grymt. sa grisen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"De satsar på två unga målvakter i Magnus Åkerlund och Anders Lindbäck, din syn på det?
- Jag tror att det kan bli riktigt bra. Av det lilla jag har sett av Lindbäck har han varit grymt bra under träningarna. Både Lindbäck och Åkerlund håller bra elitserieklass."
Jag är som sagt mycket förhoppningsfull på Lindbäck.
Grymt. sa grisen.