1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615010 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1169068

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: F.ö. tycker jag Wennerholms Foppa-Näslund-Modovurm börjar bli lite gullig nästan. Nu stundar ny säsong, gubbarna är återigen ute på en allmänhetens åkning-turné och herr Wennerholm har väl snart blött ner varenda byxa i pur upphetsning...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Wennerholm är en jättebaby med Ros som kärleksklåda :)

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tror inte han har en byxa som är fläckfri. Gulligt vet jag inte o jag tycker det är, snarare börjar han bli mer o mer lik sånadäringa fula gubbar.
Foppa kan man inte ta på allvar längre.
Det är nog bara Wennerhholm då o modoiterna som går i taket av upphetsning av att läsa del 137 586:e artikeln om foppas stora comeback o 377:e operationen som ska rädda karriären som var över för några år sen, liksom 2045:e paret skridskor som är utprovade med ackuratess.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer