Inlägg: 1169369
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ersson: eller inte, vafan är Tikare för nått då haha. de är kul att se att du bryr dig så mycket att du måste googla de
Sv: Apropå nånting...
ersson: Vi har ju fler, som SAIK:s Northpower...
Länkar:
http://www.northpower.se/
http://www.northpower.se/
Wild West Support..
HAHA! Jisses vilket pajasaktigt namn..
Värsta är att förkortningen låter som ett el och vvs företag.