Abron: Vi kan ta min bil, en 7-pers Galaxy ist för att leasa...
Inlägg: 1169552
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Riga
mikenomad:
Ups vilket drag det blev i luckan!
Vi gör så här, det är klart med 5 pers och om vi blir 4,a till hyr jag en holk i morgon.
Blir det fler finns tydligen fler varianter.
Så ring mig på telefon istället, behöver inte använda H.S för resebokning HiHi.
GG/ 44115
Ups vilket drag det blev i luckan!
Vi gör så här, det är klart med 5 pers och om vi blir 4,a till hyr jag en holk i morgon.
Blir det fler finns tydligen fler varianter.
Så ring mig på telefon istället, behöver inte använda H.S för resebokning HiHi.
GG/ 44115