Uno Gordon: Ska'ru me på tors? Ska man äntligen(?) få chans att slänga käft med Uno G irl?! ;-)
Inlägg: 1169573
Svarskommentarer
Sv: Timrå-Riga
mikenomad: Jajjamen. Livs levande på torsdag. Kavla upp ärmarna och gurgla med whisky innan avfärd. Debattens svallvågor lär gå höga och gå livligt till ;)